Veelgestelde vragen

Algemeen

Is Gitrans altijd bereikbaar?

Ja, Gitrans is 24/7 bereikbaar, alle dagen van het jaar. De kracht van Gitrans is het flexibel organiseren van transporten, hierdoor is de planning ook altijd telefonisch bereikbaar.

Vervoert Gitrans gevaarlijke stoffen?

Ja, in transporttermen heet dit ADR transport. Gitrans beschikt over een opgeleide ADR planning, opgeleide ADR chauffeurs en speciaal uitgeruste voertuigen.

Kan ik een digitale factuur ontvangen?

Ja, Gitrans streeft naar vooruitgang en hierbij is digitaal factureren één van de hoofdpunten. Het gaat sneller en het is beter voor het milieu. Als wij van u digitaal mogen factureren doen wij dit graag.

Kan ik een weborder plaatsen?

De eerste order zal per mail of telefonisch gedaan moeten worden. Als u eenmaal bekend bij ons bent kunnen wij een inlogcode voor u aanmaken zodat u voortaan weborders kunt plaatsen.

Rijdt Gitrans ook tijdens feestdagen?

Gitrans verzorgt transporten het gehele jaar door, dus ook tijdens feestdagen. Meestal gaan feestdagen gepaard met rijverboden, hierin kan Gitrans u informeren en zoeken naar een passende oplossing.

Zijn de te vervoeren goederen verzekerd?

Ja, binnenlandse transporten geschieden volgens AVC voorwaarden en internationale transporten volgens de CMR voorwaarden. In deze voorwaarden staat beschreven hoe uw goederen zijn verzekerd in geval van schade of diefstal door derden. Hier kunt u de voorwaarden vinden.

Kunnen mijn goederen extra verzekerd worden?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer u goederen van hoge waarde heeft en deze voor de volledige waarde wilt verzekeren kan Gitrans dit verzorgen. Neem contact op met de planning, zij kunnen u hierin adviseren.  



Copyright © 2017 Gitrans BV. Alle rechten voorbehouden.